اهلا وسهلا بكم في منتدي ابوهاشم توب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الاستمراريه بعد الجواز

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فارس الرومانسيه
هشماوي فعال
هشماوي فعال
فارس الرومانسيه

الاستمراريه بعد الجواز Empty
مُساهمةموضوع: الاستمراريه بعد الجواز   الاستمراريه بعد الجواز I_icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2008 3:32 am

طبعا الموضوع ده مهم جدا لانه الحب في بعض الحالات بيقل بعد الجواز وخاصة لما بتكون العلاقه قبل الجواز علاقة حب جامده وده بيحصل كتير ....
ساعات االحب اللي بيكون قبل الجواز بيتقلب مره واحده لمشكل بعد الجواز

فانا عاوز رايكم ده بيحصل ليه بصراحه lol!
de_ro_o
هشماوي فعال
هشماوي فعال
de_ro_o

مُساهمةموضوع: رد: الاستمراريه بعد الجواز   الاستمراريه بعد الجواز I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 29, 2008 10:33 pm

هو موضوع جميل جدا وانا بشكرك عليه

والحكايه دى بتحصل كتير جداوطبعا العيب بيبقى فيهم هما لاان فى ناس كتير بيبقى بعد الزواج اهتمامهم للبيت والاولاد وبينسو او بيتجاهلو الرومانسيه والحب

وطبعا فى ناس كتير بيفضلو يحبو بعض لغايه اخر العمر ولونه بقى نادر اوى فى الزمن ده
mora
هشماوي توب
هشماوي توب
mora

مُساهمةموضوع: رد: الاستمراريه بعد الجواز   الاستمراريه بعد الجواز I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 29, 2008 10:49 pm

انا راى من رايك يا ديرو
الاهتمام بيقل بعد الجواز لان الزوج طبعا بيهتم اكتر بشغله عشان بيته ومصاريفه والزوجه العيال بقى والطبيخ هههههه وطبعا كل دة غلط لازم مع كل دة يبقى فى اهتمام بحياتهم مع بعض لازم يكون فى تغيير ديما عشان مش يحسو بملل عشان كمان يحافظو على حبهم

ميرسى على موضوعك

الاستمراريه بعد الجواز
صفحة 1 من اصل 1