اهلا وسهلا بكم في منتدي ابوهاشم توب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الخيانه بين المخطوبين

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فارس الرومانسيه
هشماوي فعال
هشماوي فعال
فارس الرومانسيه

الخيانه  بين المخطوبين Empty
مُساهمةموضوع: الخيانه بين المخطوبين   الخيانه  بين المخطوبين I_icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2008 3:45 am

[b
]يا جماعه انا بلا حظ ان كتير مخطوبين سواء ولد او بنت بيخونو بعض يعني متلا الولد تكون مثلا خطيبته مش ماليه عينه وتلاقيه عارف بنات تانيه ومقضيها

والبنت برده الاقيها مخطوبه وبدل ما تهتم بخطيبها نلاقيها بتبص بره وبتعرف ولاد تانيه وده دايما بيحصل في الخطوبه الروتنيه اللي هي مش مسبوقه بحب

فانا عاوز اخد رايكم ده بيحصل من ايه flower flower :flower
: [/b]
mora
هشماوي توب
هشماوي توب
mora

مُساهمةموضوع: رد: الخيانه بين المخطوبين   الخيانه  بين المخطوبين I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 29, 2008 9:46 pm

يالهوى لو خطيبى دة انا اقتله هههههه
موضوع جامد والله يا فارس

انا هتكلم بالنسبه للبنات انا راى يبقى البنت نفسها هى اللى خلته يعرف بنات غيرها هى لو بتقربه منها وتحسسه بحبها ليه اكيد هتملى عينه بس فى فرق فى ولد عنيه عاوزة رصاصه هههه وفى ولد بيعرف بنات عشان مش لاقى فى خطيبته الاهتمام والحب

البنت بقى دى تبقى مشكلتها مش اهتمام بس تبقى سطحيه وهيفا بسسسسسسس
de_ro_o
هشماوي فعال
هشماوي فعال
de_ro_o

مُساهمةموضوع: رد: الخيانه بين المخطوبين   الخيانه  بين المخطوبين I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 29, 2008 11:03 pm

هو موضوع جميل جدا وبنشكرك على الموضوع

انا رأيى من رأى مورا غير كده الى بيخون خطيبته او الى بتخون خطيبها ده بيقل من احترامهم لبعض وعمر

العلاقه ما هتدوم بينهم لاأن كده غش

الخيانه بين المخطوبين
صفحة 1 من اصل 1